Loading...
Loading...
Loading...

marketbattleinfo@gmail.com

+380 99 248 12 70

Стаття

Інтерв'ю з Сергієм Баранцем

blog/interview_baranets_FB_3_4.jpg

Інтерв'ю з Сергієм Баранцем: Ігровий Підхід до Бізнесу – Від Гіпотез до Рішень

У серпні цього року Львів прийняв ще одну захоплюючу управлінську гру, де зібралися власники та керівники з різних галузей бізнесу. Що особливо цікаво, так це те, що Сергій Баранець, один із засновників компанії Market Battle, взяв участь у власній бізнес-грі вперше.  Баранець Сергій Васильович є одним із співзасновників Market Battle, відомим ігротехніком та методологом в галузі управлінських ігор. Сергій розповів нам, що спонукало його взяти участь у ролі гравця та як він сприймає свій досвід повернення від менторства до учасника бізнес-гри.

Як прийшла ідея взяти самому участь у грі? Що спонукало до цього?

Ще до того, як ми створили наш власний проєкт Market Battle, я познайомився з бізнес-іграми як їхній користувач. Це сталося, коли я обіймав посаду директора з розвитку бізнесу в ІТ компанії. Пізніше, коли я став директором департаменту бізнес-планування та стратегій у фінансово-промисловій групі, ми й надалі активно використовували моделюючі бізнес-ігри для вирішення наших бізнесових і управлінських задач.

Отже, коли я розробив власний новий продукт "Управлінська Штудія", я вирішив випробувати його, використовуючи той самий інструмент. Яким я рекомендую користуватися і своїм клієнтам. Наш метод розвитку бізнес-проєктів для клієнтів передбачає використання гри, як ключового інструмента. Ми розв'язуємо їхні проблеми, створюємо нові рішення та допомагаємо менеджерам розвиватися, сприймаючи гру, як своєрідний "полігон" для тестування нових гіпотез, ідей, стратегій та рішень. Цей підхід дозволяє нам рекомендувати ігри нашим клієнтам і впроваджувати їх напрацьований досвід у роботу, враховуючи їхню цінність в контексті наших технологій та методології. А найголовніше гра дозволяє побудувати план дій, який можна втілювати одразу після гри в бізнесі.

 "Якщо ми комусь рекомендуємо чистити зуби, а самі не чистимо зуби, треба сильно задуматися над цим питанням, а чи дійсно ми розуміємо те, що рекомендуємо і чи це ефективно. "

 Як ваша команда відреагувала на ваше рішення взяти участь у грі для тестування власного нового продукту? Зважаючи на те, що ви виступаєте головним методологом у проєкті Market Battle та ніколи не змінювали цю роль.

Для моєї команди це справді був великий виклик. У перший день гри команда була дещо здивована. Деякі члени ігротехнічної команди почали навіть допомагати ідеями та вказівками в місцях, де у нас були незрозумілості. Оскільки моя роль полягає у розробці бізнес-ігор, а не в їх продажі, частина команди, пов'язана з маркетингом та продажами, пропонувала різні ідеї для перевірки. А також їх зворотний зв'язок був дуже цінним для мене.

 

Скільки учасників взяло участь у вашій команді?

У моїй команді було постійних троє учасників. Також періодично я спілкувався по продукту з іншою частиною ігротехнічної команди та партнером по бізнесу. Вони допомагали з ідеями та надавали зворотний звʼязок.

Чи ставили ви якісь конкретні цілі, чи вимоги перед собою?

Так, ми визначили конкретні цілі в рамках моделювання. Сенс моделювання і полягає в конкретних та вимірювальних цілях. Наприклад, ми мали гіпотези, які містили критерії для формулювання унікальної торгової пропозиції, яка була б зрозумілою для цільової аудиторії. Ми також мали критерії щодо відтворення елементів "Управлінської Штудії" прямо в грі та залучення певної кількості учасників гри в штудію. Однією з наших цілей було переконати після гри декілька учасників приєднатися до нашої Штудії.

Чи вдалося досягти поставлених цілей?

Наші цілі нам вдалося втілити не в повному обсязі, але після гри кілька осіб висловили бажання приєднатися до нашої Управлінської Штудії, говорячи: "Запишіть нас, ми б хотіли бути в Штудії." 

Окрім цього, що планувалось, ще відкрилось декілька аспектів, які не планувалися. Які теж є корисні для проєкту.

Головне в тому, що я перевірив нову стратегію.

По-перше, я розумію, що не завжди мені потрібно вигадувати все самостійно для публічних виступів. Можна довіритися перевіреним партнерам, і це може призвести до успішних результатів. По-друге, важливо вміти працювати очі в очі, використовуючи наявні ресурси для переконання людей та продажу продукту. Я вірю, що ця стратегія дозволить нам створити проєкт, який буде не лише концепцією, але й успішним продуктом на ринку.

Чи стикались ви зі складнощами та якими? І чи вдалося їх подолати?

У команді, ні. А якщо говорити про фідбек від учасників гри, то так, деякі були. По-перше, виявилося, що мені слід полегшити спосіб, яким я пояснюю наш продукт. Це стосується проблеми того, як передати широкій аудиторії суть того, чим ми взагалі займаємося. І зараз вже за межами гри ми детально це припрацьовуємо. Друге, це зовсім людська реакція. Інколи ми маємо вже готове рішення всередині себе, але ніяк не можемо перейти до дії через якусь внутрішню перепону. У моєму випадку, гра допомогла розібратися в цій ситуації. Я дізнався багато цікавого про себе.

Що стало на грі найбільшим досягненням?

Розуміння того, що "Управлінську Штудію" треба запускати прямо зараз і не чекати вдалих нагод. Ось тому ми анонсували вже дату старту навчання на сайті.

Які емоції були до гри та після гри?

Перед грою відчував позитивні емоції. Довгий час я не був активним гравцем. І очікування знову відчути ту азартну гру вже було  веселою перспективою. Протягом гри виникали різноманітні емоції - як позитивні, так і не дуже. Однак це була частина процесу розвитку, і всі ці емоції сприяли цьому.

Чи є користь в участі грі для найманих працівників або менеджерів компаній? Що вони можуть отримати та винести за межі бізнес-гри?

Насправді, не має значущої різниці між підприємцем та менеджером, коли мова йде про використання гри, як інструмента. Основним аспектом є організація мислення конкретної особистості й раціоналізація її діяльності. Гра допомагає структурувати мислення людини та здійснювати свідомі дії. Таким чином, для керівників, менеджерів і фахівців - це є корисним інструментом для особистого розвитку та покращення організації свого життя.

Які поради ви дали б іншим підприємцям, які мають сумніви щодо участі у моделюючій бізнес-грі ?

Ми завжди шукаємо інструменти для свого розвитку. Ми набуваємо знання з книг, відвідуємо лекції, вчимося на вебінарах і проходимо спеціалізовані програми в бізнес-школах. Бізнес гра - це інший, потужний інструмент, що дозволяє крокувати вперед. Важливо не сліпо вірити, а вибирати та перевіряти, чи підходить цей інструмент саме вам. Якщо ви підприємець, не обов'язково зразу вкладатися у гру з корпоративною командою, а можна спробувати приїхати самому. Гра - це багатошаровий інструмент, який допомагає перевіряти інші інструменти, включаючи управлінські та підприємницькі. Просте читання навіть про самі потужні інструменти, не завжди допомагає зрозуміти, чи це для вас. Я, як фізик-експериментатор в минулому, прибічник того, що будь - яка теорія перевіряється дією. Тому, щоб визначити, чи підходить вам інструмент гри, ви повинні спробувати його в дії, занурившись у нього і спробувавши в ньому пожити. Це інструмент, який дозволяє подивитися на діяльність під іншим кутом. Рішення про використання гри можна приймати, лише спробувавши її. Гра допомагає розвивати організацію мислення та планування діяльності, і може інтегрувати в себе передовий досвід та інші інструменти. Тим більше, що це коштуватиме всього 3 дні. А також зараз у нас стартує новий продукт, де управлінська гра буде лише для індивідуальних учасників - власників бізнесу та управлінців, без їх відділів та триватиме лише 2 дні. 

Поділитись у соц-мережах

© MatketBattle 2023. All Rights Reserved.

Designed by Doppelok