Перший семестр присвячений насамперед тому, щоб ви зрозуміли свої особисті й управлінські орієнтири. Учасники вчаться працювати з модельним підходом: досліджують системоутворюючі конфлікти, формують «хмару цілей» і навчаються рефлексивного управління. Найголовніше в модулі, що ми розбираємо реальні конфлікти з вашої бізнес діяльності з якими ви стикаєтеся щоденно та розбираємо їх природу.
На завершення першого семестру проводиться моделююча гра «Проєкт Я», де кожен учасник управлінської школи перевірить здобуті знання у форматі ігрового проєктування власного розвитку.
Моделююча бізнес-гра є відкритою. Тобто учасники школи інтегровані в моделюючу бізнес-гру, яку ми проводимо для підприємців з різних бізнес сфер. Саме тому інструменти тестуються не тільки з командою з якою вже було навчання, а в реальному великому конкурентному ринковому середовищі.
Під час першої (вступної) гри для учасників, ви сформуєте чіткий запит щодо того, чому саме ви хочете навчитись, які навички покращити, які технології навчитися переносити на свій проєкт та бізнес.
Мета: Сформувати у кожного учасника чіткий запит: які навички/технології/знання необхідні саме вам.
Результат: Розуміння власних цілей та напрямку розвитку, з якими ви заходите на програму навчання в "Управлінську Штудію".
Тривалість гри - 3,5 дні.
1-й день
10-00 - Початок навчання. Оголошення правил і регламентів. Знайомство.
10-15 - Навчальна розминка «Акторські інструменти управління собою».
11-45 - Теоретичний модуль «Основи модельного підходу в управлінні».
12-15 - Робота в групах над аспектами модельного підходу.
13-00 - Обід
13-45 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний зв'язок.
14-30 - Теоретичний блок «Модель Системоутворюючого конфлікту».
15-00 - Практичне відпрацювання - робота в групах.
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний зв'язок.
17-00 - Колективне обговорення модельного підходу. Дискусія. Висновки дня.
18-00 - Кінець заняття
2-й день
10-00 - Старт дня. «Асоціації та очікування».
10-15 - Теоретичний модуль «Методологія пошуку і перевірки інструментів розвитку».
10-45 - Робота в групах над аспектами модельного підходу.
12-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний зв'язок.
13-00 - Обід
13-45 - Теоретичний блок «Практичні підходи».
14- 30 - Робота в групах над кейсами учасників.
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Розбір практичних кейсів.
17-45 - Висновки дня.
18-00 - Кінець заняття.
1-й день
10-00 - Рефлексія матеріалів попереднього модуля.
10-30 - Навчальна розминка.
11- 30 - Теоретичний модуль «Поняття самовизначення. Моделі функціональних ролей»
12-00 - Робота в групах над функціональними моделями
13-00 - Обід
13-45 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний зв'язок.
14-30 - Теоретичний блок «Технології самовизначення. Частина 1»
15-00 - Робота в групах
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
17-00 - Колективне обговорення самовизначення. Дискусія. Висновки дня.
18-00 - Кінець заняття
2-й день
10-00 - Старт дня. «Асоціації та очікування».
10-15 - Теоретичний модуль «Технології самовизначення. Частина 2».
10-45 - Робота в групах над аспектами модельного підходу.
12-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
13-00 - Обід
13-45 - Теоретичний блок «Самовизначення і бажані ролі як основа стратегії».
14- 30 - Робота в групах над кейсами учасників.
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Розбір практичних кейсів.
17-45 - Висновки дня
18-00 - Кінець заняття
1-й день
10-00 - Рефлексія матеріалів попереднього модуля.
10-30 - Навчальна розминка.
11- 30 - Теоретичний модуль «Роль, позиція. Структура і масштаб ситуацій».
12-00 - Робота в групах над функціональними моделями існуючих ситуацій.
13-00 - Обід
13-45 - Представлення й обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
14-30 - Теоретичний блок «Технології цілепокладання. Опора на модель існуючої ситуації й бажану рольову модель. Частина 1».
15-00 Робота в групах. Побудова «Хмари цілей»
16-00 - Представлення й обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
17-00 - Колективне обговорення цілепокладання. Дискусія. Висновки дня
18-00 - Кінець заняття
2-й день
10-00 - Старт заняття - очікування від дня.
10-15 - Теоретичний модуль «Технології цілепокладання. Дрейф і ризики. Частина 2».
10-45 - Робота в групах над аспектами модельного підходу.
12-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
13-00 - Обід
13-45 - Теоретичний блок «Структурування і декомпозиція "хмари цілей"».
14- 30 - Робота в групах над кейсами учасників
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Розбір практичних кейсів.
17-45 - Висновки дня.
18-00 - Завершення заняття.
1-й день
10-00 - Початок заняття. Рефлексія матеріалів попереднього модуля. Ключові моменти модельного підходу.
10-45 - Навчальна розминка.
11- 30 - Теоретичний модуль «Рефлексивне управління. Ігровий хід».
12-00 - Робота в групах над моделями рефлексивних дій.
13-00 - Обідня перерва
13-45 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
14-30 - Теоретичний блок "Технології пошуку і вибору інструментів планування. Інструмент «Книжка» (частина 1)".
15-00 Робота в групах. Побудова «Інструменти для "Хмари цілей"».
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи.Зворотний звʼязок.
17-00 - Колективне обговорення цілепокладання. Дискусія. Висновки дня
18-00 - Кінець заняття
2-й день
10-00 - Старт дня. Очікування від дня.
10-15 - Теоретичний модуль «Технології пошуку і вибору інструментів планування. Побудова гіпотез дій. Стратегії. (частина 2)».
10-45 - Робота в групах над аспектами модельного підходу.
12-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Зворотний звʼязок.
13-00 - Обідня перерва.
13-45 - Теоретичний блок «Організаційний проєкт гри».
14- 30 - Робота в групах над кейсами учасників.
16-00 - Представлення та обговорення результатів групової роботи. Розбір практичних кейсів.
17-45 - Висновки дня.
18-00 - Кінець заняття
Відкрита моделююча бізнес-гра «Проєкт Я», яка триває 3,5 дні. Кожен учасник “Управлінської Штудії” заходить в бізнес-гру з власним розробленим проєктом.
Мета: Перевірити отримані знання й навички першого семестру в реальній «ігровій» ситуації.
Завдання:
- Побудова й перевірка плану розвитку компетенцій у підприємництві, управлінні та комунікаціях.
- Відпрацювання нової моделі поведінки та інструментів в ігрових умовах.